Sidor

lördag, november 8

Planering~

Eftersom jag har svårt med att klara av att organisera saker så är en lista min bästa vän.
Planeringen införmorgondagens trixande:

1. In med banankartongerna till farmor (det lärde jag mig under min praktik på
Svarta Katten, banankartonger är jättesmarta att förvara och organisera upp saker i)
2. Sortera ur "det gamla" till nya kartonger (ställs vid skivspelaren)
3. Bär in tillklippningsbordet (ställs vid hängställningen)
4. Pysselsaker UT ur mitt rum - in till farmor - ner i banankartonger.
5. Mera organisering av sybehör.

Därefter har jag fritt spelrum för övrigt pysslande, vilket torde bli diverse saker till lajvet, eller lolitasaker att sälja. Anyway, hoppas Lillasyster kommer och hjälper mig.
Tack och godnatt ~ //Trollis the Übermighty

4 kommentarer:

  1. Jag är inte lite avundsjuk. Jag vill också ha ett pysselrum!

    Kan du ha pysselkväll hos Emma på tisdagen tro? Jag funderar på att ha med mat istället för fika isf, för jag kommer att komma direkt från skolan. =/

    SvaraRadera
  2. Jag har kämpat många åt för det :P

    Hm, ja, det kan jag nog, och mat lät som en BRA idé, för normalt så äter inte jag middag under pysseldagarna... :P
    Men jag kan nog plocka med lite fika OXÅ.^^

    SvaraRadera
  3. Jag är avundsjuk. Jag vill också ha ett eget pysselrum... Eller iaf ett eget pysselbord..

    SvaraRadera
  4. Banankartonger är BÄST. Min vind är fylld av banankartonger med allt jag inte får plats med i lägenheten. Dessutom är de perfekta flyttkartonger också. :)

    SvaraRadera

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D