Sidor

lördag, januari 31

Jack Skellington - korsstygn


Det här är en bild på huvudkaraktären Jack Skellington från filmen "Nightmare before Christmas" som min pojkvän tycker om.
Bilden hittade jag på internet efter lite letande. Jag ville ha en bild som jag enkelt kunde göra ett korsstygnsmönster av.
Med andra ord, jag ska försöka brodera den här bilden med korsstygn till pojken i Valentinpresent.
Att göra mönstret var ganska invecklat men enkelt.
Först skrev jag ut bilden från datorn, använde mitt ljusbord till att rita av det motivet på ett rutat papper, och sedan tog jag ett nytt rutat papper och ritade upp samma mönster, men 4 gånger förstorat.
Nu är jag i full gång med att brodera, det har blivit vissa småfel, men de kan jag korrigera i efterhand. Bilder kommer så snart jag är klar :P
//Trollis the Übermighty

1 kommentar:

  1. Längtar helt klart efter bilder på resultatet! :D

    SvaraRadera

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D