Sidor

söndag, februari 15

Alla hjärtans dags present




Kakan fick, inte helt oväntat, ett broderi i alla-hjärtans-dags-present av mig.

Handklovarna är egendesignade, och bokstävrarna är hittade nånstans på ze interner. (google is a girls best friend!) Jag hade tänkt att göra en tavla av broderiet, men Kak höll det hellre ofållat och.. ja.. Han får skylla sig själv. :P

Om någon skulle råka vilja ha de mönster som jag själv har designat, så säg till i en söt liten kommentar. Japp, den måste vara söt oxå. För jag gillar söta saker.


(jag måste även erkänna att jag inte kunde låta bli garnaffären i tisdags. Jag var in och köpte mera broderigarn, för ca 200 kr. Men då inräknat några nålar. jag kommer aldrig mer behöva köpar garn igen känns det som.)


/Trollz'

2 kommentarer:

  1. Världens sötaste troll, jag skulle bli väldigt glad om jag fick jack och handklovsmönstret i alla hjärtans dag present.

    Kakor, tårta, socker, kattungar! <--- Söta saker! *hihi*

    SvaraRadera

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D