Sidor

måndag, februari 2

Izumi's Symbol - Korsstygn


Pojken beställde ett broderi av mig, nämligen
Izumi's Symbol från Fullmetal Alchemist. Det här borde ha blivit rätt iallafall :P
Återigen, ostruket och omonterat, men ni får iallafall se det.
Mönstret är från min hemliga skattkammare på internet, som jag faktiskt är för ego för att dela med mig av.
Just i skrivande stund sitter och och pysslar med att göra ett digitalt mönster av Jack-broderiet, pga VISSA efterfrågningar. Jag har bara paint att jobba med, så det är lite smådrygt, men det funkar. Har väl setat strax över en timme och fått till huvud och lite axlar.
Och för min egen skull broderar jag en gasmask som ska sättas upp på ena armen på min militärrock. Den blir nog klar imorrn under Tisdagsklubbens möte skulle jag tro.
Mönstret jag använder till det är Fuldesigns gratismönster, ta en kik själva, det finns massa kul där! :)
//Trollis the Übermighty

1 kommentar:

  1. Du tar det inte i med broderandet. :P

    Jag känner mig utpekad i din blogg, men inte länkad. Ska du mobbas vill jag bli länkad så jag tjänar något på det. xD

    SvaraRadera

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D