Sidor

söndag, oktober 4

Småkort

Utöver födelsedagskortet till Glenn blev det även tre småkort gjorda hemma hos Hanna, två partyinbjudningar och ett julkort.
Fyllekatt, den krabat som föddes i o med Glenns kort fastnade i min hjärna och har fått föja med i flera av mina projekt nu. Jag funderar på att i onödighetens namn göra ett broderi med Fyllekatt, som jag kan sätta upp när det är dags för fester. Så att inbjudningarna fungerar lixom.
Det finns en levande förebild till Fyllekatt, som i o för sig inte är det minsta full. Han heter Trasan och tillhör Hanna och hennes familj, dock ska de göra sina två andra katter till utekatter, och då Trasan pga sin ras (Ragdoll) inte passar sig som utekatt ska han få flytta hem till mig.
Trollis och Fyllekatt. Det blir nog bra det här. :)








//Trollis the übermighty och Fyllekatt *pil nedåt*

1 kommentar:

  1. Ingen katt passar som utekatt... Om man inte bor mitt ute ingenstans.. Förstår inte hur man kan släppa iväg sina katter vind för våg om man älskar dem.. Så svårt är det inte att aktivera sina katter, dessutom funkar det bra med sele..
    Trevligt med rag, är den stammad?
    Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D