Sidor

fredag, oktober 2

Smycken

Igår kom min pojkvän och hälsade på. Han hade med sig en present till mig. En sten, en rosenkvarts. Den stenen har en speciell betydelse inom "magi" och en speciell betydelse för oss.
Det är det bästa sättet han någon sin kan förklara sin kärlek på. Och han gjorde det.

För att inte gåsta och tappa bort den pysslade jag ihop en liten bur åt den, och hängde på en pingla, färdigt att användas som halsband! :)



Bilden bredvid visar ett örhänge som jag knåpat ihop av tråd och pärlor. Efter ett besök på Panduro hamnade jag i ståltråds-mani, vilket har resulterat i massa olika smycken, men de får ni inte se. De är hemliga fram tills att ni kommer och tittar på dem på marknader jag kommer sälja dem vid ;) Vilka det blir vet jag inte än, måste bestämma det med Pleu.

/Trollis the Übermighty

2 kommentarer:

  1. Haha, det på minner om mina saker. Är helt såld på sådan stil på prylarna... :D //myntz

    SvaraRadera

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D