Sidor

tisdag, november 30

Online-Stickcafé

Just nu är det ett Online-Stickcafé på facebook och jag har bestämt mig för att vara med för första gången.
Det är verkligen mysigt! Alla sitter på sitt håll och stickar och håller kontakt via nätet. Det är så.. Krav-fritt! Jag kommer definitivt hänga på i framtiden!

Jag stickar på sockorna jag pratat om. De som jag tänkte göra lårhöga... Det blidde inte riktigt så. Det var förbannat tråkigt att sticka skaft, så de här sockorna bli väldigt kortskaftade men säkert mysiga ändå. Sån tur att jag får bestämma över mig stickning alldeles själv! :D

Så här ser det ut nu:


//Trollis

1 kommentar:

  1. Påminn mig om att prata med dig om pansor! (Ja, pansor är ett nytt ord, panssa i singular. xD)

    SvaraRadera

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D