Sidor

måndag, januari 10

Scrappat recept och gröna fynd!

Igår var det full fart kan jag lova! Först skulle jag vakna, få på mig kläderna och allt det där, sen bar det av hem till Hanna där Sofias julklapp skulle "utdelas".
Sofia fick nämligen en Pysseldag av mig och Hanna i julklapp. En dag där hon fick bestämma helt och hållet vad hon ville göra och vi skulle stå för material, inspiration och hjälp. För att inte trötta ut oss så valde vi att dela upp dagen på två dagar eftersom Sofia ville både scrapbooka en kokbok och sy en klänning.

Kokboken påbörjades igår, och jag var ombedd att ta med mina favoritrecept. Jag hann scrappa ihop en receptsida till kokboken, det blev det bästa receptet på knäck ever:

Klicka på bilden om du vill se lite bättre :)




Framåt eftermiddagen blev jag upphämtad av min mor, lillasyster och systerdotter för att åka till Västerås och storhandla. Ett besök på Ikea med ett presentkort på 1500 kronor är alltid lika kul ;)
På Ica Maxi ute på Hälla hade de rea på saker som jag gått och tänkt på i några dagar att jag behöver, och i grönt dessutom! En pärm att samla skisser och idéer i, och sen två fotoböcker med 40 rejäla ark i styck, att klistra in färdiggjorda projekt i. Ungefär som ett portfolio. Kanoners att jag hittade de sakerna just där! :D


//Tossiga Trollis ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D