Sidor

torsdag, februari 10

Arbetsträning

Godmorgon bloggen!
Jag tänkte berätta att sen i Tisdags har jag arbetstränat.  På kommunens systuga, två timmar varje dag.
Därför är det ännu mindre aktivitet här än vad jag önskar, arbetsträningen tar musten ur mig. Det är väldigt roligt, trevliga människor och härlig stämning, men efter att ha varit sjukskriven och nästan inte gjort något sen studenten 08' är det ansträngande för hjärnan. Det är så mycket nytt, så.. annorlunda.

Men jag trivs med det. Det gör mig även till en lite bättre människa tycker jag. Eller ja, bättre hemmafru kanske man ska säga. All ork försvinner, så jag orkar inte dra igång och pyssla saker, men för att inte dö av tristess diskar eller städar jag. Helknasigt men ack så underbart.

Rutiner <3
Men nu vet ni. Jag ska fråga idag om jag får fota det jag syr där, eller om de har någon form av sekretess. Har vi tur kan jag visa upp vad jag gör :D


En liten bild på dockpyssel, för att ett inlägg utan bilder är så tråkigt.

//ArbetarTroll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D