Sidor

fredag, oktober 28

Knappar, överallt...!

Knappar är min tillfälliga besatthet. Just nu i örhängesform.
Jag putsar och gör rent knappen, tar ett örhängesstift, limmar med superduperlim och klart! Enklare och finare kan det inte bli.
Just nu sitter jag och sätter upp örhängena på hårda pappersbitar jag skurit till, för en snygg display liksom.

Vardagsrumsbordet som jag nu ockuperar, med knappörhängena
på brickan och resten av sakerna runt i kring. Det ser så fint
och ordningsamt ut... Hehe.

Kunde inte låta bli att ta kort, papprena låg så fint!
Som ett stilleben. <3

Första försöket med lite text och dekoration... blev sådär.
Men örhängena är fina!

//Trollis

1 kommentar:

  1. Vad roligt att pyssla så, själv har jag ingen inspiration längre... =/

    SvaraRadera

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D