Sidor

måndag, januari 16

Kamerabrist.

Hej hej bloggen!
Nu är jag kameralös. I princip i alla fall, jag kan låna sambons/hans dotters kameror med min egen är atm död.
Det är batteriet som har blivit såpass överladdat att det svällt upp och inte mår riktigt bra så att säga.
Tur att jag har den halvkassa kameran i mobilen, så jag kan panikfota det jag gör när det måste ske på studs. Kanske inte blir så värst bra bilder, men ibland är det viktigare att bara få det dokumenterat.

Ikväll började jag på en ny galenhet, jag såg den här bilden och blev sjukt inspirerad. Jag ska VIRKA mig ett par byxor i sådan stil. Virka slut på alla restgarner och smånystan i konstiga former och färgkombinationer för att  sedan virka ihop dem till ett par byxor. Det kommer ta evigheter, men det är det värt. Hoppas jag.

/Trollis

1 kommentar:

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D