Sidor

onsdag, mars 14

Provbloggning från nya mobilen!

Jag har just skaffat mig en ny mobil, som verkligen är fantastisk. Kameran i den är så sjukt bra att jag inte behöver köpa en ny, vanlig sådan. (eftersom min gamla kamera så att säga är lite.... Död.)
Så nu ska vi se hur bra det går att använda bloggers app för att blogga. Om det här visar sig fungera bra så kan ni vänta er sjukt mycket tätare blogginlägg från mig.
Det ska bli intressant att se inlägget på datorn sen, om det ser okej ut, om bilden blir bra, vars någonstans i inlägget bilden hamnar osv.
Slutpladdrat, nu kör vi! /Troll





************************

Allt ovanför stjärnorna här är från mobilen. Nu sitter jag vid datorn för att kontrollera hur det hela blev och jag gillar det! Dessutom glömde jag berätta att bilden är ett foto på en "robot" jag tecknat. Jag håller på med en variant av den i akvarell oxå. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D