Sidor

söndag, oktober 20

Doodles for journaling

This will be my first post in English, since I will put this picture to Pinterest and most likely get non-Swedish visitors ;)

I'm doing a lot of art journaling / smash booking / junk journaling such, and after re-watching Jenniebellie's video "Creativity is Not Brought from A Craft Store" i got inspired, and made my own little sheet of doodles and journaling spots.
Feel free to use it, and please give me credits where it is possible.

Mitt första inlägg jag skriver på engelska. Detta på grund av att jag tänker pinna den här bilden till Pinterest  så troligen (och förhoppningsvis) får jag en del icke svenktalande besökare ;)

Jag håller på en hel del med Art journaling / smash booking /junk journaling och liknande, och efter att åter igen ha tittat på Jenniebellies video "Creativity is Not Brought from A Craft Store" blev jag inspirerad och pysslade ihop lite egna rutor och ramar.
Använd det gärna, men se till att hänvisa tillbaka till mig där det är möjligt.


//Trollis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D